2012. december 12., szerda

Svájc, SzG3

Végre, hosszú gyűjtögetés után eljutottam Svájcba. A táj egyenesen fantasztikus. Igazából az oda és visszaút drágítja meg az egészet, szerintem Svájc egyáltalán nem olyan drága, mint azt sokan hiszik (az tény, hogy alaposan fel kell készülni és gondosan el kell tervezni, hogy hogyan lehet takarékoskodni, de ha ez megvan, akkor nem is olyan szörnyű a dolog - a látnivaló mindent kárpótol. Remélem, hogy a leírásaimból lehet majd meríteni a spórolással kapcsolatban  is).

Ha tetszett, vagy hasznos volt a bejegyzés, kérlek jelöld meg a g+1-et (alul található)! Köszönöm!
Vissza a főoldalra (katalógus)

Részletesebb beszámolóim:
- Jungfrau Régió, 1-3. nap
Jungfrau Régió: 4-6. nap
- Bern
- Ami a beszámolókból kimaradt (2010)

- Bern (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1) Fotóalbum:
   

Bern, Berner Münster (St. Vinzenskirche) (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1) Fotóalbum:



Furka hágó (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Gelmerbahn (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Gletsch (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Interlaken (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


Interlaken, Harder Kulm (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1) Fotóalbum:



Jungfrau Region,  alpesi rétek, virágok (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1) Fotóalbum:


Jungfrau Region, First Flieger (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):
   

Jungfrau Region, Grindelwald, First - Bachalpsee túraútvonal (BlogspotItt voltam, Ongo)(1) Fotóalbum (2):


Jungfrau Region, Grindelwald, First - Grosse Scheidegg túraútvonal (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1) Fotóalbum (2):
  

- Jungfrau region, Grindelwald, Oberer Gletscher Treppenaufsteig (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


Jungfrau Region, Grindelwald (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


Jungfrau Region - Grindelwald - Gletscherschlucht (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1) Fotóalbum: 



Jungfrau Region, Kleine Scheidegg (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


Jungfrau-Region, közlekedési rendszer (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2) Fotóalbum (2):




- Jungfrau Region, a Lauterbrunneni fővölgy (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2) Fotóalbum (2):


Jungfrau Region, a Männlichen és a Kleine Scheidegg közötti túra útvonal (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):





Jungfrau Region, Männlichenbahn (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


Jungfrau Region, Mürren (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


- Jungfrau Region, TOP OF EUROPE (Jungfraujoch) (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2) Fotóalbum (2):


Jungfrau Region, Trümmelbachfälle (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2) Fotóalbum (2):
  


- Jungfrau Region, Wengen (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


Jungfrau Region, Wilderswil, Schynige Platte (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2) Fotóalbum:



- Luzern (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):



- Meiringen (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


Meiringen - Aareschlucht (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2) Fotóalbum:


Meiringen - Reichenbachfälle (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2) Fotóalbum:


Neuhausen am Rheinfall, Rajna vízesés (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):



- Spiez (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


Stein am Rhein (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Thun (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



Ha tetszett, vagy hasznos volt a bejegyzés, kérlek jelöld meg a g+1-et (alul található)! Köszönöm!
Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése