2012. december 5., szerda

Magyarország, SzG3

Összefoglalóbb jellegű beszámolók:
- Arborétumok, botanikus és füvész kertek Magyarországon.
- Skanzenek, ipari skanzenek, szabadtéri múzeumok, tájházak Magyarországon
- Az Őrség és közvetlen környéke
- Végig a Rába (Raab) mentén
- Batthyányok földje
- magyar nagyvárosok: Szombathely
- magyar nagyvárosok: Szeged
- magyar városok: Visegrád, FOTÓALBUM  
- várak, várromok, kastélyok Magyarországon


Ha tetszett, vagy hasznos volt a bejegyzés, kérlek jelöld meg a g+1-et (alul található)! Köszönöm!
Vissza a főoldalra (katalógus)

- Abaliget (barlang) (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Acsa, a Prónay kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Acsa - Acsaújlak - az Újlaki (Patay) kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4)


- Ajka (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Alcsútdoboz, arborétum (Blogspot, Itt votam, Ongo)(1):


- Alsópetény, Cser tó (horgász tó) (Blogpot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Alsópetény, a Gyurcsányi-Prónay kastély (Blogpot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Alsószölnök (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Apátistvánfalva (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Apátistvánfalva, Határőr emlékhely (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Bajna, a Sándor-Metternich kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


Balatonfüred, a Tagore sétány (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Bánd, Essegvár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


Börzsöny - Királyrét-Nagyhideghegy túraútvonal (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Budakeszi-vadaspark (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Budapest, a 4-es metró, Keleti pu. (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Budapest, a 4-es metró, a II. János Pál pápa tér (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Budapest, a 4-es metró, a Rákóczi tér (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Budapest, a 4-es metró, a Kálvin tér (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Budapest, a 4-es metró, a Fővám tér (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Budapest, a 4-es metró, a Szent Gellért tér (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Budapest, a 4-es metró, a Móricz Zsigmond körtér (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Budapest, a 4-es metró, Újbuda központ (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Budapest, a 4-es metró, a Bikás park (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Budapest, a 4-es metró, a Kelenföldi vasútállomás (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Budapest - Apáthy sziklák (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


- Budapest, a Barabás villa (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Budapest, a Bálna/CET (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Budapest, a Budai Sas-hegy természetvédelmi terület (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Budapest, Budai Várnegyed, Budavári Palota (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Budapest by Night (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


. Budapest by Night II. (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):

Budapest - Challengeland kalandpark (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Budapest, a Citadella (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Budapest, Corvinus Egyetem - Budai Arborétum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Budapest, a De La Motte - Beer palota (Blogspot Itt voltam, Ongo)(3):



- Budapest, a Dohány utcai zsinagóga (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Budapest, az Erzsébet tér és az Akvárium (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Budapest, Fővárosi Állat- és Növénykert (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


          - sárkányok éjszakája, 2016 (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2)(FOTÓALBUM):


- Budapest, a Füvészkert (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Budapest, a Gozsdu udvar (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Budapest - a hidak városa (BlogspotItt voltam, Ongo):


Budapest, a Hősök tere (BlogspotItt voltam, Ongo)(3):


- Budapest, a János hegyi libegő (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Budapest, a Jókai kert (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Budapest, a Kopaszi gát (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Budapest, a Kossuth tér (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Budapest, a Lajta Monitor Múzeum hajó (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


Budapest, Margit-sziget (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Budapest, a Mese múzeum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):

 
- Budapest  -  mint kikötő-város (Blogspot, Itt voltam, Ongo).


Budapest - MÜPA (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Budapest - a Nagytétényi Kastélymúzeum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


Budapest - Nemzeti Színház (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Budapest, az Operaház (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Budapest, az Országház (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Budapest, a Pál-völgyi barlang (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Budapest, a Rumbach Sebestyén utcai zsinagóga (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Budapest, Széchenyi-hegyi Gyermekvasút (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):




- Budapest, a Szemlő-hegyi barlang (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Budapest, a Szent István bazilika (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Budapest, a Táncsics börtön (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


Budapest, Történelmi lakónegyed (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Budapest - Tündér szikla (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


Budapest, Vajdahunyad vára (Történelmi épületcsoport) (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


Budapest - Vasúttörténeti Park (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


       - Vasúttörténeti Park, Gőzmozdony fesztivál, 2011. 09. (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


       - Vasúttörténeti Park, Gőzmozdony fesztivál, 2012. 09. (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):

        
- Budapest, a Várkert bazár I. ütemének átadása (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Budapest, a Várkert bazár átadása 2.0 (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)


- Budapest, Zichy kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Budapest - Zikkurat (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Bugac (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):

- Cegléd (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


Celldömölk, Kis-Máriacelli kegytemplom (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Csákánydoroszló, Batthyány kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Csákvár, Esterházy kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Csókakő, a Vár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Csővár, a Barina horgásztó (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Csővár, a Sinkár horgásztó (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Csővár, a vár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Dég, a Festetics kastély és parkja (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Dömös, a királyi központ (prépostság) romjai (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Dömös - Vadálló kövek (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Eger (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Eger, a Vár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Egervár, a várkastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


Esztergom  (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Esztergom, a Bazilika (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Esztergom, a vár (Blogspot, Itt voltam, Ongo):


- Fehérvárcsurgó, Károlyi kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4)(FOTÓALBUM):


- Felcsút, a Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Felsőmarác, a Himfai parkerdő és tó (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):





- Felsőszölnök (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Ferihegy, Repülőgép Emlékpark (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Fertőd, az Esterházy kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Fót, Károlyi kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Galgamácsa, Vankóné Dudás Juli Emlékház (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Gánt, Balás Jenő Bauxitbányászati Múzeum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4)(FOTÓALBUM):


- Gánt, Bauxit földtani park (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4)(FOTÓALBUM):



- Göd, a Duna-part (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Gödöllő (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



Gödöllő, az Arborétum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):




Gödöllő, a Szent István Egyetem botanikus kertje (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Gödöllő, Máriabesnyő, Nagyboldogasszony Bazilika (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Gyömrő, a Tájház (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4)(FOTÓALBUM):


- Gyömrő, a Teleki kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4)(FOTÓALBUM):


- Gyömrő, a Tófürdő (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4)(FOTÓALBUM):


- Gyömrő, a Tőzeges tó (horgásztó) (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4)(FOTÓALBUM):


- Győr (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Hatvan (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Hegyhátszentjakab, Vadása tó (BlogspotItt voltam, Ongo)(1):



- Herend  (BlogspotItt voltam, Ongo)(1):



- Hódmezővásárhely (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Hollókő (Ófalu) (BlogspotItt voltam, Ongo)(2):



- Hosszúpereszteg, Szajki tavak (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Ikervár, Batthyány kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


Ipolytarnóc - magyar "Jurassic Park" (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Iszkaszentgyörgy, Amadé-Bajzáth-Pappenheim kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Ivánc, a Sigray kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Jáki templom, a Szent György apátság, (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Jánosháza, Erdődy-Choron kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Jeli arborétum (Kám) (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


Katalinpuszta (Szendehely): Gyadai tanösvény (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Kecskemét (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Kecskemét - repülőnap (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Keszeg, Huszár kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Keszthely, Festetics kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4)(Fotóalbum):


- Kékestető (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Kétvölgy (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Kisbér, a Batthyány-Wenckheim kastély és a Magyar Királyi Lovarda (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Kisbér, a Mini-Magyarország makettpark és a horgásztó (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Kisnána, tájház (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Kisnána, a vár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Komárom (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Komárom (és Révkomárom), a komáromi erődrendszer (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(Fotóalbum):


- Komárom/Szőny, a Solymosy-Gyürky kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Körmend (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1): 


- Körmendi Kastélypark Természetvédelmi Terület (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


- Kőröshegy, az M7-es autópálya hídja (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Kőszeg (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


- Kőszeg, a Jurisics vár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


- Lovasberény, Cziráky kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Magyar - osztrák - szlovén hármas-határ (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Magyarpolány (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Markaz, tájház (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Martonvásár - az MTA természetvédelmi területe (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


- Mátrafüred/Sástó - Adrenalin kalandpark (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):




- Mór, a Lamberg kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4)(FOTOALBUM):


- Nadap, Szintezési Ősjegy (BlogspotItt voltamOngo)(3):


- Nagybörzsöny - erdei vasút (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Nagycenk, kisvasúti skanzen (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Nagycenk, a Széchenyi kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Nagykovácsi/Nagy-Szénás (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Nagyvázsony, Kinizsi vár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Nádasdladány, a Nádasdy kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Nemesmedves (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Nógrád, tájház (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Nógrád, a vár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Nőtincs, Seholsziget élménypark (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Nőtincs, a horgásztó (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Ócsa, a Premontrei kolostor (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4)(FOTÓALBUM):


- Ócsa, a Tájház (mini skanzen) (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4)(FOTÓALBUM):



- Őriszentpéter, a román kori Szent Péter templom (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):



- Öskü, a kerek templom (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Pannonhalma, a Főapátság és az Arborétum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3) FOTÓALBUM:


- Pákozd-Sukorói arborétum és Erdészeti erdei Iskola (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Pápa (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Pázmánd, hidrokvarcit sziklák (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Penc, Jakus Lajos Cserhátaljai Falumúzeum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Pécel, a Ráday kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):




- Pécs (BlogspotItt voltamOngo)(3):



- Pilis - Dobogókő (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):
           - Dobogókő 2 (Itt voltam)


- Pilis - Kőhegyi turistaház (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Pilis - Kőhegyi turistaház 2 (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Pilis, Pap-rét, tavacskák a Pilisben (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Pilismarót, Észak-Pilis (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Pilisszentkereszt, Dera szurdok (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4)(FOTÓALBUM):


- Poroszló, Tisza-tavi Ökocentrum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Rátót, Széll kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Rönök, Szent Imre templom (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Rum, Széchenyi kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Sárbogárd (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Sárvár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Sárvár, a Nádasdy kastély (BlogspotItt voltam, Ongo)(1):


- Sárvár,a Sárvári Arborétum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Siklós - vár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Siklós - Máriagyűd (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Somló Tájvédelmi Körzet (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):



- Somogyvámos - Krisnavölgy (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Somogyvár, Nemzeti emlékhely, a Bencés apátság romjai (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Somogyvár, Széchenyi kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


Sopron (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Sümeg, a vár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Szalafő - Pityerszer (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Szarvaskend, Sibrik kúria (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


Szeged (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Szeged, a Szegedi Tudományegyetem Füvészkertje (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Szeged, a Vadaspark (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


- Szeged, a Városháza és a "Sóhajok hídja" (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Szeged, Dóm tér, Fogadalmi templom (Dóm) (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Szeged, Ferences templom és kolostor (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


Szeged, Kiskundorozsma, szélmalom (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):



- Szentendre (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Szentendre - Skanzen (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



                  - Skanzen, Pünkösdi sokadalom - Szellemi kulturális örökség nemzetközi találkozó (2012. 05.)
                     (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Szentendre, Városi Tömegközlekedési Múzeum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):



- Szentgotthárd (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Szentgotthárd, az újjáépített Rába duzzasztómű (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Szentgotthárd - Farkasfa (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Szentgotthárd - Máriaújfalu, Hársas tó (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Szécsény (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


- Székesfehérvár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Szigetvár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


- Szirák, a Teleki - Degenfeld kastély (szálló)(Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Szombathely  belvárosa (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


- Szombathely, a csónakázó tó és közvetlen környéke (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Szombathely, az Iseum és közvetlen környéke (BlogspotItt voltam, Ongo)(1):


- Szombathely, Kámoni arborétum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Szombathely, Saágy István Erdészeti Információs Központ (Blogspot, Itt voltam, Ongo):(3)


- Szombathely, Vasi Múzeumfalu (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Tapolca, a Malom tó (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Tapolca, a Tavasbarlang (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


Tar, Kőrösi Csoma Sándor emlékmúzeum és Sztúpa (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Tardos, Malomvölgyi tó (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Tata, a vár és közvetlen környéke (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Tata/Agostyán, az Agostyáni arborétum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Tatabánya, a Turul szobor és a Szelim barlang (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Tés, szélmalmok (Blogspot,  Itt voltam, Ongo)(3):



- Tihany (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Tóalmás, az Andrássy kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Tura, a Schossberger kastély (Blogspot, Itt volatm, Ongo)(3):



- Úrkút, az Úrkúti Őskarszt Természetvédelmi Terület (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Vasvár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):



- Vác (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


- Vácrátót - Arborétum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1): FOTÓALBUM:


               - Arborétum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):
                  (2012 ősz, az új üvegházak, a KarbonHáz)


- Várpalota, Thury vár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Velence (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):

- Velence, Hauszmann-Gschwind kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


- Verpelét, kovács műhely (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Veszprém (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):




- Veszprém, a Kittenberger Kálmán Növény- és Vadaspark (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):



- Visegrád (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2)(FOTÓALBUM):



- Visegrád, a Bertényi Miklós füvészkert (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Visegrád - Canopy (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1)(FOTÓALBUM):


- Visegrád, a fellegvár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Visegrád, a királyi palota (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Visegrád, a Salamon torony és az alsó vár (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3)(FOTÓALBUM):


- Zalacsány, Batthyány kúria és kastély + a zalacsányi tó (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):

 


- Zalaegerszeg (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(2):


- Zalaegerszeg, a Csácsbozsoki Arborétum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Zalaegerszeg, Göcseji Falumúzeum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Zalaegerszeg, Magyar Olajipari Múzeum (Bogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Zalalövő (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(1):


- Zirc, az Apátság (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Zirc, az Arborétum (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


- Zsámbék, premontrei templomrom (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(3):


- Zsennye, Bezerédj kastély (Blogspot, Itt voltam, Ongo)(4):


Ha tetszett, vagy hasznos volt a bejegyzés, kérlek jelöld meg a g+1-et (alul található)! Köszönöm!
Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése